Emma Olsson

time of my life

skola som vanligt idag, hade hk sista lektionen och jag och tina bakade lussekatter, fast dom blev brända...
sen åkte jag hem med klara eftersom jag hade asbråttom. han precis byta om och äta något och sen kom alva och hämtade mej. vi for till ridningen , fick rida tindra och det gick verkligen inte bra, sen kom jag hem kring halv 7 och sen dess har jag pluggat, pluggat och pluggat. Nu kan jag engelska glosorna, har skrivit klart min svenska och spanskan kan jag ganska bra. har omprov i spanska imorgon, hoppas det går bra. ialf, kom just ut ur duschen och sitter och snackar m nåra sötnosar  på fb, blir att äta kvällsfika och tränna ännu mera på spanskan. men vi hörs imorgon !
.
inga bilder..

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback