Emma Olsson

livet leker

vi vaknade tp vid 11 elr nå då åt vi pizza och chillade tills tp 3 då viktoria for hem. då for jag, mamma, pappa och louise och hälsade på min och louises farbror. vi älsade på våran nya kusin, så söt! :) sen vid 5 for vi till max och köpte hem mat och sen åt vi. vid halv 7 for jag och louise till gården. hahah seriöst har vart en jävligt bra lördag. garvat en jävlart massa, träffade även P, och Andrés som jag inte träffat på ett tag, vi kom 3/4 fast jag spelade inte för har ont i min tå från när jag, patricio och viktoria gick till storheden, hahahahhahaha, och ebba fick tp också ont så vi fick tp panik för vi hade ingen som kunde ersätta henne, tillslut frågade vi jonna och då spelade hon med oss. riktigt snäll tjej! :) ajja  kom  ialf hem kring halv 11 därifrån och nu sitter jag och louise och ser på tv. ingen är hemma. men får se om jag skriver nåmer ikväll, annars hörs vi imorrn. hare bra, puss ♥
.

sötis
.
förlåt för att ni inte fått part 2 och part 3 ännu men har verkligen inte hunnit. lägger in imorrn !

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback