Emma Olsson

inlägg + bildbomd (viktoria och emma part 1 )

skola som vanligt, slutade vid halv 3 kanske, då väntade jag på jennifer, sen gick vi hem till henne och hon åt och sen for vi hit och jag åt och sen så satt vi och kollade på en massa bilder, och dampade som vanligt. sen vid 8 for hon hem för hon skulle färga håret och en massa.
.
Jennifer Lundberg hade nog inte klarat mej utan dej , du betyder så sjukt mkt, kan berätta allt för dej! ♥
.
.
sen har jag kollat på, lyxfällan och raderat en massa bilder. har även sorterat in alla bilder i mappar. fast är verkligen inte klar med raderingen... har bara 15302 bilder på min data ;ooo men nu ska ni få en bild bomb på mej och viktoria
.










ni kmr få ungefär 20 bilder per dag. eftersom det är så många så kmr det annars ta tp flera timmar...
asså seriöst, fyfan vad jag ångrar att jag klippte av mitt hår .... hade så långt.... elr ialf jämfört m nu.
man kan se det på den sista bilden tp och sen när jag och viktoria var katter,sakanr även min lilla viktoria, ajja ialf, nu ska jag fortsätta kolla på tv och sen lägga mej. men vi hörs !
part 2 kmr imorrn oxå :) pusshej ♥

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback