Emma Olsson

I would fight

asså har verkligen inte haft blogglust, har ialf beställt kläder från hm , och igår kmr jag inte ihåg vad jag gjorde, elr jo juste, alva sov ju hos mej från lördag till söndag , sen vid kanske 2-3  for hon hem, skulle egentligen plugga men troru jag orkade det, nae... for ist vid 7 till gården med viktoria, kul att nån var där också. men ah vi målade naglarna och ja, bara tog det lugnt sen vid 9 for vi till mej. gjorde chokladpudding och såg EMA, justin bieber vann ju best male och best pop, kanske liteefter men sktisamma, han var så jävla snygg, dog tp seriöst, forever a belieber ♥, sen la jag mej tp vid 12 men kunde inte somna så låg till tp 3 och tillslut somnade jag. eftersom jag somnade så sent så blev det ju såklart att stressa imorse, glömde tillochmed min data. men ah slutade vid 3, då var jag med jennifer hemma hos henne och gjorde en massa, hon åt och sen drog vi till mej , jag åt och sen har vi suttit vid datan och försökt plugga spanska, men det gick ju inte så bra det. har spanska förhör imorrn och på torsdag har vi prov... jag suger verkligen på spanska, blir tp HAPPY om jag får E i de .. men nu ska jag lyssna på musik. jennifer ska tp fara hem nu , ska försöka bli bättre på att blogga. men ahr ingen lust ibland och ah hinner inte alltid heller, men vi hörs ♥
.

saknar mitt långa hår... tp det jag ångrar mest med mitt liv... haha

Kommentarer

haha ingen blogglust åså skriver du en jävla bok :D:D:D

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback