Emma Olsson

dålig uppdatering

iaf, vaknade igår vid 12 kanske, då fixade jag mej och sånt och sen for jag, viktoria och louise till stan. köpte ett linne, ni kan få bild senare! sen vid halv 5 kom vi hem och då duschade jag och fixade mej och sånt och sen drog vi till fotbolls och innebandyturneringen och sen till badhuset. man fick ju bara gratis och det var tp ganska så många där. träffade andrés, khaibar, patricio och en massa där... hahhhahhahhahaha. och smart som man är badade man med kläder. jag och ellen tänkte inte bada först men sen så blev vi ''lite'' blöta. ajja skitsamma, det var fett kul där. sen efter tp vid 10 när det stängde satt jag och ellen och pratade m patricio medans vi väntade på viktoria och louise som var dom sista kvar. sen vid tp 11, gick vi till ellen och hon hämtade sina saker och sen fick vi skjuts hit. blev att ellen sov här. vi gjorde tp en massa igår och vi somnade vid 3-4 kanske. vaknade nyss och om en timme kanske blire att fara till stan med mamma och louise eftersom det är skyltsöndag så det är tp asmkt rea. men ah blev ett ganska långt inlägg. ska fan försöka uppdatera mer. men min blogg ser ut som ett ÅKEEEEE , åhhh less vill börja blogga på min andra men den är inte klar än. helgen har iaf vart AWESOME,  men vi hörs, pusshej ♥
.

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback