Emma Olsson

achievement

haha random rubrik men ialf, skola som vanligt, det var tacobufe (stavning?) , trodde det skulle vara dåligt men det var faktiskt gott, sen slutade vi vid 1 kanske, kom hem vid 2. då somnade jag i soffan. har så sjukt mkt träningsverk och ont i min nacke. sen när jag vaknade vid4 så åt vi middag. och sen for jag, mamma och jennifer (min syrra) till storheden , köpte ett flak med cola....hehhehe som bara är mina (A) sen så köpte vi kattmat och en massa. håller just nu på att göra chokladpudding, tror det blir en hemmakväll idag eftersom jag är jävligt trött och ahr ont i huvet. kanske blir att va m nån ändå, vi får se, vill va m nån men ingen kan ju tp -.- . imorrn skulle jag tp va m ellen tror jag och kanske patte och wille. men nu ska jag vispa grädde, vi hörs! ♥
.
man kan inte va snyggare! love you ♥

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback