Emma Olsson

åååååh

min statistik har sjunkit, förlåt.. men har verkligen inte orkat blogga.... bloggar tp ett inlägg varannan dag....
ialf, idag var jag på skolan till halv 3 kanske, då for jag, tina och louise hem och fixade nåra saker och sen for vi till storheden och kollade på mediamarkt, hööks och stadium outlet. hittade en massa som jag vill ha :)
sen drog vi till stan , skulle köpa en tröja men den fanns inte kvar -.-... så köpte en vit tubshjal (stavning?) , ett par fjäderörhången och en ring. ni får bilder nån annan dag på det senaste jag köpt. men ska försöka skirva oftare. fast hoppas på att jag orkar ta tag i min andra blogg snart, vill bort från den här... så ful ... har inga bilder...
men skriver imorrn, puss ♥

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback