Emma Olsson

20/11 2011

vetinte när jag gick och la mej igår , men vid 1-2 kanske. vaknade vid halv 11 av att louise kom in i mitt rum och frågade om jag skulle hänga med henne och viktoria på gudstjänst. och då fixade jag mej snabbt och så for vi dit. den slutade vid 12. sen efter den har jag inte gjort så mkt, har sorterat bilder på min andra stora dator. pluggat, pluggat och ännu mer pluggat... skolan suger verkligen. men ialf. antar att vi snart ska äta. förlåt för att ni inte fått part 2/3/4 men min stora data har damp så internet funkar inte. ni får dom när den funkar. nyss kom fanny som ska vara m louise så ska va social med dom , mohahha. ne skoja men vi hörs :)
.
blogg.se har damp så det blir inga bilder -.- , jagvet det suger

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback