Emma Olsson

smilla

har inte bloggat nå mkt idag men ialf
fick rida smilla, men de gick inte alls nå bra
ajja, sen efter ridningen for jag och ellen hem till mej
och jag duschade och böt om och sånt
sen id 9 drog vi till snickars och sen till ellen , när vi var hos ellen ringde
johannes ohc undra vars vi var och då kom han och emil till ellen
då for vi till ica och skulle möta moa som hade vart i boden
och det tog en stund ,
hahha johannes höll på att köra på mej  och emil for in i johannes nör jag satt bakom emil och
jag tp flög in i sadeln , haha fyfan så ont de gjorde, men ialf, sen kom maja, och då
var vi på böghög och dampade och sen vid 11 for jag och ellen hem hit till ellen
är så sjukt jävla less, kul liv man har , får tp inte vara ute nå länge , hallå de är fan sommarlov
asså åh , ens föräldrar tror tp att man är 8 år ,
ajja nu ska jag inte tråka ner er , men nu ska jag vara social m nån
kanske är m moa, och dom imorrn också , vem vet ;)
och ellen såklart ;*
sitter på ellens dator så det fick bli en bildfrån arkivet
skriver inge mer idag, puss (:

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback