Emma Olsson

kvarnträsk

efter jag hade städat kom desse till oss och då for jag, mamma,
jennifer, jennifer, desse och louise till kvarnträsk och dom badade
eftersom jag inte får bada med mitt sår så ..
sen for vi hem och då gick vi till desse och jennifer och dom packade och sånt till imorrn
imorrn blire att vakna 8 och sen fara på match i piteå klockan 11 och sen stanna och grilla och bada till klockan 7 då våran andra match är , kmr säkert mobilblogga , men då får ni inga bilder för har slut pengar på min mobil :/
jag, desse, jennifer och louise kom just hem tp , nu sitter jag och desse i louises rum vid varsin data,
fysatan vad varmt de är , tp 40+ , omg ....
men skriver inge mer ikvl , elr jo kanske från mobilen
men hare bra , puss på er ;*
-

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback