Emma Olsson

Dag 6, 7, 8, 9 och 10

Dag 6: En person som har varit viktig för mig
-
de är nog viktoria fagervall , hon har hjälpt mej
när allt har varit som svårast ... utan hon hade jag nog inte
stått där jag står idag .
-
-
-
Dag 7: Någon jag aldrig kommer glömma
-
hmm, asså det är ju tp familjen och dom närmsta vännerna.
orkar inte sitta och skriva upp alla.
-
-
-
Dag 8: En period i ditt liv som har varit jobbig
-
låter som om jag skriver av vikki här,
men de är nog när jag och viktoria bråkade tp varannan dag, och så bråkade vi
om tp småsaker, så onödigt!
-
-
-
Dag 9: Något jag längtar efter
-
jag längtar till vi far till umeåfotbollsfestival,
tills jag tar studenten , och massa annat :D
-
-
-
Dag 10: Någonting som du ofta tänker på
-
en person som jag gillar och tänker ofta på mitt liv och massa
-
-
-
:))))))
kanske gör 11, 12, 13 och 14  i ett annat inlägg!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback