Emma Olsson

Dag 11, 12, 13 och 14

Dag 11: saker du stör dig på
-
stör mej väldigt mkt på vissa killar,
stör mej oxå på dom som säger att tp ridning suger när dom
inte änns har prövat rida nångång, stör mej på mej själv för att jag
river bort mina naglar, sen finns det ju massa annat oxå
-
-
-
Dag 12: Detta ångrar jag
-
just nu ångrar jag att jag gick på tivolit, eftersom jag slösade
bort 400 spänn ;o
ångrar oxå alla bråk jag har haft m viktoria
-
-
-
Dag 13: Mina drömmar
-
mina drömmar är att få träffa justin bieber
och att köpa en helt egen hest , och flytta ut på landet och rida
varje dag ! :)
-
-
-
Dag 14: Något jag skulle vilja göra innan jag dör
-
träffa justin bieber, fara till alla länder i hela världen
och bli stenjävlarik ! ahahah
-
-
-

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback