Emma Olsson

sakna...

kom hem från umeå där vid 12 tp
asså på natten/kvällen, kmr lägga ut bilder
och skriva om varje dag i umeå  nåndag,
ids verkligen inte nu , är asjävla trött
eftersom vi vaknade klockan 6 idag och spelade match vid 9
juste, vi tog hem bronset, bra jobbat tjejer!! :)
men humöret är ändå inte så bra, jag kmr sakna våra killkompisar
som vi träffade i umeå, dom bor i irland så vi kmr tp aldrig
kunna träffa dom nåmer,  dom var sjukt snälla, seriöst,
kmr nog aldrig glömma umeå , fyfan så härligt
massa med fotboll, vara m laget, träffa nytt folk
disco, och aahhhh, helt underbat har det varit
men nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink
sen ska jag gå och lägga mej tror jag, är astrött
men skriver imorrn , hare bra puss ;*

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback