Emma Olsson

You make my heart race

vaknade klockan 7 av mej själv ;ooo fast somnade om till tio då vi gick ner och väckte jennifer och grattade henne, hon fick en data och nåra andra saker, sen åt vi frukost och sen drog vi till hm och sen till brändön och hämtade hennes tårta, den var jätte fin (a) sen drog vi till stan och jag hämtade min NEFF mössa och NEFF klocka som jag vann på en facebook tävling, sen drog vi till ellen och hämtade mitt smink+väska, sen for vi hem. då gick jag en promenad med sissy i det mysiga vädret och hämtade även min dator hos viktoria, har inte haft min kära macbook sen i måndags eller tisdags, nu är den äntligen här♥ klockan 6 kommer alla gäster så då blire att va sociala med dom och sånt, för er som inte vet så firar vi jennifer idag fast hon fyller år imorgon egentligen. nu ska jag dunka musik, ni ska även få asdåliga cambilder på mina senaste köp och bilder från dom senaste dagarna, puss!
.
haha söta..
neff klockan, mycket snyggare i verkligheten men webben suger.
¨
och neff mössan vilken också är snyggare i verkligheten
ett par rosa fjäderörhängen från bikbok, mycket snyggare irl
mina efterlängtade örhängen, glittrar asmkt irl, men somsagt, webben suger..
röd/rosa stickad tröjja, mkt snyggare irl
ni får bilder från dom senaste dagarna senare, nu ska jag dekorera mitt pepparkakshus!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback