Emma Olsson

upside down

for ju somsagt till stan, kom dit nångång vid 1/2 , då gick vi direkt till solgården och ellen gjorde hål  i naveln. ni kommer få videon nångång. det blev assnyggt, sen gick vi på en massa affärer. och sen vid 6 for vi hem och jag åt sen drog jag hit och nu ska jag typ sova här. nu ska ni få bilder på det jag köpte!
.
haha min tumme ser negerbajsig ut, men prövade en massa ögonbrynspennor på stan ;o
+
en likadan bh fast svart, en stor oversize tröja,  en rosa tshirt och
en rosa asfin shorta fast den hade jag inte med mej till ellen! :)

Kommentarer

hej! vars är bh:n ifrån? :D

har du verkligen sådär stora bröst gumman? ;)

Haha vad fan var det där för kommentar emiliagumman?

hahaha tönt jävla emilia

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback