Emma Olsson

unfriend you

amanda och dom for nyss hem.. har faktiskt vart asrolig kväll. men jagvetinte det känns som om jag har blivit lättad över något... men vet inte vad.. asknas. men iallafall, skulle egentligen vart med ellen ikväll men det blev inget av det eftersom vi hade en massa gäster typ, men ska försöka få tag i henne och höra om jag kan va med henne imorgon. alltså seriöst... jag känner mej lättad.. konstigt lättad ;oo ajja sitter just nu och lyssnar på musik, och snart är det fan nyår.. är sjuk taggad. läste julias blogg och såg att hennes typ nyårlöfte var att få bättre självförtroende, det ska jag faktiskt också försöka att få.. har nåsjukt dåligt självförtroende. men jah vi får se om jag skriver nåmer ikväll! , hare bra !
,

 


Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback