Emma Olsson

tidsfördriv

FAKTA...
Namn - emma olsson
Smeknamn - har typ inga smeknamn
Födelsedag -  14 augusti
Bor - luleå

FAVORIT...
Färg - lila
Plats - stallet
Drog - min dator  + musik
Fordon - rosa elhäst
Film - komedier, tonårsfilmer typ
Djur - katt,hund och häst
Affär - hm, gina, bikbok, carlings, monki osv..

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln? - vem går inte liksom?
Gnälla? - hehe händer aldrig, hihi
Skrika? -  om jag blir skrämd
Drömma mardrömmar? - ibland, väldigt längesen jag gjorde
Försöka vara annorlunda? - ?
Klä dig i svart? - ah ibland
Hata folk? - beror på om dom gjort nå
Lita på folk? - litar på mina allra bästavänner, (skriver inga namn)

NÄR...
Åt du senast? - nyss typ
Läste du en bok? - längesen typ
Var du på konsert senast? - hm.. kommer inte ihåg
Kysste du någon senast? - igår? (sissy, haha )
Svor du senast? - idag
Klagade du senast? - ingen aning
Är det sommar? - länge kvar.. längtar redan

VEM…
Saknar du? - _
Rörde dig sist? - ingen aning
Kysste dig sist? - haha,
Fick du sms från senast? - G

HAR DU…
För många vänner? - nej
Tvångstankar? - nej, eller vetinte, ibland kanske?
Någon annan psykisk sjukdom? - adhd, ne skoja.
Färgat håret? - ja, typ tusen gånger
Brutit några ben? - nej
Egen dator? - yes
Gjort bort dig rejält? - heter man emma olsson så har man de..
Bra självförtroende? - verkligen inte, ibland kanske
Kysst någon? - yeah
Sagt jag älskar dig till någon idag? - nja
Blivit kär i någon på nätet? - ne?
Dumpat någon? - aa
Blivit dumpad? - nej

HUR...
Går du? - ingen aning, haha
Fördriver du tiden? - facebook, mobil, piano, bloglovin, ..
Mycket pengar har du? - typ 800 nu , tror jah..
Tjänar du pengar? - nej, men månadspeng
Ofta diskar du? - diskmaskinen gör jobbbet
Ofta städar du? - när det är stökigt, vilket det är ofta..
Ofta träffar du din familj? - varje dag
Mycket äter du? - vetej..

ÄR DU..
Förstående? - beror väl på va de är, men jo
Öppensinnad? - öppensinnad?
Arrogant? - och det betyder?
Osäker? - ja typ ibland
Blyg? - mot främmande människor ja
Smart? - beror på vad ;)
Sentimental? - ?
Pratglad? - HIHi , pratar hela tiden fast det beror på vem jag är med och om jag är trött eller ej..

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback