Emma Olsson

out of my mind

vaknade kring 10/11 av louise 5 min innan bussen till kyrkan gick.. så hann inte dit. så sov till 12 kanske så jag städade mitt rum vilket jag inte är klar med änn. sen åt jag frukost och spelade piano. gick även en lite längre promenad med sissy, sen vid 3 kom jennifer hit och vi skulle göra spanskan eftersom den ska vara klar imorgon men det gick itne ås bra så vid 5 åt jag och sen drog vi till henne där vi tog tag i spanskan. och vi gjorde faktiskt klart allt med en massa skratt, hahahha seriöst, älskar dej jennifer , skulle inte klara mej utan dej , du är så fuckat underbar sötis! for hem därifrån kring 9 och nu sitter jag i min onepiece och ska ta och gå ut med sissy. men vi hörs imorgon , föresten, gladfjärdeadvent eller vad man nu ska säga , bara 6  dagar till jul! kan det bli bättre?
.
älskar dej !

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback