Emma Olsson

nothings fine I'm torn

har verkligen inte hunnit skriva idag. låg i sängen aslänge inatt och kunde inte somnade , så somnade tillslut där vid 4. sen vaknade jag 9 av min mobil och sen somnade jag om och vaknade halv 2. det ända jag har gjort idag är att jag har städat hela min garderob. städat hela mitt rum. och möblerat om .. blev fett najs. mitt rum ser större ut nu och så har vi även möblerat lite i louises rum. louise hjälpte mej med att möblera :D sen vid 5/6 åt vi kebabtallrik från kebabhuset och nu gör jag ingenting. är så skönt att vara klar med städningen och möbleringen. nu ska jag bara chilla resten av dagen... imorgon är det ju nyår. blir att spendera den med ellen trorjag. det här året har varit bra .. fast lite strul här och där.. har även lärt känna en massa fina människor och bara chillat. ser fram emot 2012, mina nyårslöften är att försöka få bättre självförtroende och inte äta onyttigt typ. men ni får bilder på mitt rum snart!.
.
ser även fram emot att få träffa alva nångång efter nyår, saknar henne ♥

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback