Emma Olsson

my heart is breathing for this

har verkligen inte hunnit skriva, men igår efter skolan drog jag och tina till stan. efter en stund kom louise och så gick vi och köpte julklappar. sen vid 5/6 åkte louise hem och då for jag och tina till bergnäset till hennes mamma. där vi hade snöbollskrig och gjorde en massa. sen åkte jag buss hem klockan 9. var en fett läskig gubbe på bussen ;oo sen la jag mej vid 10/11. skola som vanligt idag.. gjorde typ inget speciellt eftersom man typ är klar med allt. slutade för typ en timme sen, har ingen aning vad jag ska göra idag men vi får se. ska börja blogga oftare nu .. ser att statistiken har sjunkit , det beror nog på att jag typ aldrig bloggar. nu får ni bilder från senaste dagarna :)
.
vill ha den dära hårfärgen , så sjukt snyggt!
candy corner ♥
christmas time
Indi, så söt!
kissemisse
kan man va sötare?
L.B ♥
Tindra ♥
älskardej ♥
bubbe
söta

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback