Emma Olsson

And tears stream down my face

var på stan till klockan halv 6 typ. vi köpte dom sista julklapparna och sen köpte jag två par örhången, ett par som jag alltid har kollat på och nu är dom äntligen mina :) sen köpte jag äen snygg röd/rosa stickad tröja typ som jag ska ha på julafton, sen har jag även bytt örhänge i helix till en liten ring. ni får bilder senare eftersom jag inte har min mac ännu. sen när vi kom hem for vi och handlade med pappa , blev asmkt ''nyttiga saker'' elr så inte hehehe, sen åt vi och nu gör jag typ inget, ska börja städa mitt rum och sen senare skulle jag typ vara med viktoria, vi får se , men nu ska jag dunka musik och städa mitt rum , pusshej!
.
sakna sommaren!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback