Emma Olsson

tidsfördriv

Vad heter du: Emma
Ålder: Fjorton
Vad gör du: Är med finaste ellen!Vad längtar du till: skolan lite, eftersom man får träffa alla :)
Vad händer i helgen: skulle ha vart m nåra men nae tror jag skippar de, kanske blir att va m ellen :)
Sist du hånglade med: HAHAHAAH
Vad har du på dig: kläder
Vad blir du glad av: mina kompisar, hästar, fotboll :)
Vad blir du ledsen av: intevetjag, beror påå
Vad ska du göra idag: är m ellen , så vi hittar väll på nå
Vilken låt lyssnar du på nu: ingen just nu
Vad dansar du till: inget just nu
Vem saknar du: nåra ..

HUR

Svarar du i telefonen: hej, hallå, beror på vem som ringer?
Gör du när du är kär i fel person: har tp aldrig hänt
Tycker du om gul-bil-leken: den suger
Mycket pengar har du i plånboken just nu: har 2900 kontant sen har jag ju lite på kortet
Mycket är klockan: 21.53
Hur många kontakter har du på msn: vet faktiskt inte, är aldrig inne
Spenderar du en regnig dag bäst: bara sitta hemma och chilla m nån rolig

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? david: du ska ge mej en kaka!! <3
Pratar du med på msn just nu? är inte änns inne ..
Ringde dig senast? ehm vetfaktist inte... mamma tror jag
Pussade dig senast? sissy hahah
Vill du kasta en sten i huvudet på? nåra jag är jävligt less på
Saknar du mest just nu? irländarna, umeå, vasa ... och nåra personer :)
Ska du träffa imorgon? don´t know.. alla i laget antar jag och ellen tp :)
Sov du hos senast? amanda
Vem fick du senast sms av? david

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: ja?
Gråtit en hel natt: nej tp inte
Druckit så du spytt: nej , omoget att dricka (min åsikt)
Åkt vattenskidor: nae
Åkt rullstol: bara provat
Gjort en bakåtkullerbytta: ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: ja
Haft träningsvärk: vem har inte ?
Önskat att du var det andra könet: hahah tp inte
Sett din kompis i rosa kanindräkt: ne


Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback