Emma Olsson

svar på frågestunden!

.
svar:
jah de ska man , sär <3

.
svar:
du skulle göra de då du frågade jah , men inte nu :)

.
svar:
ehm ..... tp 8 :) <3

.
svar:
1. asså jagvetfaktisktinte, nöjer mej nog med den jag är .. :)
2. skriver inte ut de på bloggen, i don´t know why...
3. hhehheh jagvet :)

.
svar:
vrf skulle jag vela ?

.
svar:
nej faktiskt inte, anteckna  ;)

.
svar:
går nog inte att välja, finns asjävlamånga snygga!

.
svar:
har aldrig snusat, rökt elr druckit, elr jo
visst har jag smakat alkohol och sånt men inte  ''druckit''

.
svar:
gillar faktiskt inte nån just nu... elrr pepepeppepe :)
har nog inget favoritplagg , men min onepiece (ziperall) är asjävla najs ;)
nog kan jag de nån gång, men jag sminkar mej tp inget speciellt !

.
svar:
hahah jennifer du vet vad jag heter men okej , jag heter emma margareta olsson
och ja jagvet att margareta inte är nå fint, men skitsamma.

.
svar:
jofifan , älskar de!

.
svar:
de går inte att välja, båda är lika roligt och jag älskar de så sjukt mkt!
men fotboll är det jag har gått i längst, och alla mina kompisar därifrån
men samtidigt älskar jag ridning lika mkt, elr ah hästar! ♥

.
svar:
tjena snyggingen själv! <3
.
1. blått :)
2. kärlek
3. själv tkr jag inte de , men jag älskar att sjunga!
4. jag är inte fin , men tack , du är !
5. asså jagvetinte....
6. ne tror inte de, elr jo säkert nått litet, men kmr inte ihåg
7. ja
8. kan inte välja en , har så otroligt många bästavänner,
och jag tror dom vet vilka dom är!
9. inte är det nå fel m gingers... elr det beror på ;)
10. säger desamma ! ! :)
,
puss på dej sötis ♥

jag tror det var allt, just nu sitter jag bara i soffan
och snakkar m david på fb, och äter godis
har bara chillat hela dan tp , och vart på storheden och de
men nu ska jag ta och chilla lite till , brb :)
SAKNAR ER SÅ JÄVLA MKT....

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback