Emma Olsson

Never let you go

sitter och nöter justin bieber musik !
och nu när jag ändå inte har nå att göra
kom jag på att jag kan visa alla justin bieber
saker jag har :)
.
.
ni har nog hört ganska många gånger att jag älskar justin bieber,
men det går aldrig att säga de för mycket
han är så underbar, hans röst, hans låtar, hans utseende
och allt är så jävla perfekt,
jag älskar dig Justin Drew Bieber!
Du är underbar ♥

Men nu ska jag snart börja gå och lägga mej
eftersom jag måste vakna ganska tidigt imorgon,
ska till tandläkaren klockan 10.30 ... hatar verkligen tandläkaren
men skitsamma, sen efter det blir det kanske att vara m någon
och 20.00 har vi match mot lira
vi tar det här tjejer!
men ah då vet ni
puss godnatt ♥

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback